Grafik

Ja då har matte bytt ny grafik igen 🙂 denna var väl fin ?

9 kommentarer »

  1. Oj det här var också jättefint!! Matte börjar verkligen bli BRA på det här 😉
    Kram CIlla och Gizmo

  2. Petra Said:

    Här var det ju jättefint! Har jag missat denna grafik jag tro? 🙂
    Fina bilder på Gibson.
    Vilken kennel kommer han i från? Frågar, för i framtiden ska vi ha hund, o då blir det troligen en Cavalier. Svärfar hade två o de var ju bara för goa. Men den ena var vit o brun, o den andra trefärgad, vit-mörkbrun, o ljusbrun. Jättefina. Gibson har oxå fina färger ju.
    Kan vara bra att kolla runt vilka kennlar som är bra, så att man får en bra hund med bra gener. 🙂
    Än så länge har vi inte tiden till vovve, men sen när vi kan ha hundvakt dagtid, då blir det en. Mor är hemma på dagarna. Men de har katter nu, så det får bli efter de inte finns nåt mer. Så det kan ju dröja några år.
    Ha en fin dag!

  3. mitha Said:

    Tjusigt tema! Finns ju en hel del att välja på=)

    kramen

  4. Christina å Zimba Said:

    Oj vad du ändrar!! =) Men det blir snyggare hela tiden!!

    I morgon bakar jag!! Iaf bullar å matkakor!

    KRAMAR

  5. Nibelius Said:

    Hej lille Gibson! Jo, tack vi mår bra! Själv ser du alldeles strålande söt ut…

  6. Nämän …har du bytt igen. Snyggt! Den andra var också fin. Kul! Man kanske skulle byta grafik

  7. molle Said:

    Men har din matte lite av en beslutsångest eller… båda sidorna var ( är ) fina..

  8. pepa77 Said:

    Fin hemsida de hade som Gibson kommer ifrån. Det är bra att kolla runt bland uppfödare. 🙂
    Trevlig helg!
    Mârten här i stan i morn! 🙂

  9. Sigge Said:

    Snygt även detta men jag gillade den förra bättre.
    Gå in på min blogg, jag har just utlyst en liten tävling där.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lämna en kommentar