Archive for mars 13, 2008

Angående lösen

Om det står lösen på något inlägg så kommentera i bloggen så ”kanske ” du får lösenordet :-).
Det är då bilder på människor som inte vill att alla ska kunna se dom 🙂

Puss och kram
Gibson

Ett gott skratt

Idag när jag vaknade så gick jag in i vardagsrummet. Och jag tyckte det kändes som om någon tittade på mig, jag vände mig om och där står det någon som ser likadan ut som mig!! Jag började skälla och försökte göra mig lite tuff. Matte kom in och frågade vad det var, sen hörde jag att hon började skratta lite tyst:-) Jag förstod ingenting. Jag fortsatte att skälla men matte försökte säga till mig att det inte var något farligt. 

Sen efter ett tag kom jag på det!! Det var ju mig själv jag såg i spegelkuben 🙂 Inte konstigt att matte fnissade hi hi