Archive for mars 22, 2008

Påskafton – Glad påsk!

Idag har vi haft en mysig påskafton. Först så åt vi en god påskfrukost , jag fick en god macka och lite annat 🙂 Efter vi ätit och gjort oss klara så åkte vi runt med påskbrev som barnen hade målat. Det blev inte till så många ställen vi åkte för barnen börjar visst bli stora nu säger dom.  Jag tog det bara lugnt och halvsov i bilen hela tiden. Efter barnen hade delat ut påskbreven så åkte vi till ett ställe och där fick jag springa lös, och barnen, matte och husse lekte med mig. Det var så kul! Och jag var så duktig, lyssnade hela tiden när dom ropade på mig.  Här kommer lite bilder från min dag :

p3220011.jpg

p3220019.jpg

p3220022.jpg

p3220024.jpg Gissa om jag har kul 🙂

Sen efter vi hade varit ute en stund så åt vi en god påskmiddag och det var smaskens må jag säga 🙂

Här är barnens fina ägg som dom har målat.

p3220062.jpgp3220058.jpgp3220057.jpg

Nu ska vi sätta oss hela familjen framför tv.n och mysa till en film och äta godis. Ha en fortsatt fin påskafton!