Archive for mars 18, 2008

Fina vovven Zimba

Idag har jag träffat fina Zimba, mattes goa kompis Christinas vovve. Jag var väldigt reserverad i början. Zimba han ville leka och ha kul men jag var mest lite avvaktande, tom ”morrade” lite dovt. Men sen fick jag ett ”stölleröck” och lekte och skuttade i snön. Sen ville jag vara ifred och gnaga på pinnar 🙂 Jag blev så trött och frusen efter vår timme ute så jag hoppade upp mot matte och sa att jag ville hem och krypa ner i sängen och sova, Precis då kommer husse i bilen så vi fick skjuts hem, det var gött 😉

Nu ska jag sooova. Nospuss på Er

Första mötet med Zimba

imag0012.jpg

Zimba är framme och säger hej men jag är lite på min vakt..

imag0015.jpg

                 

imag0008.jpg

Christina pratar med oss, jag är fortfarande på min vakt, första gången jag träffar Zimba ju.

imag0025.jpg                                                                                                                                                         

    Christina, Zimbas matte.

Efter vi kom hem fick jag god mat och sedan la jag mig på matte och husses säng.

Gissa om jag sover gött :-)?