Archive for mars 20, 2008

GLAD PÅSK!

044_small1.gif

Skärtorsdagen

Idag så har matte och jag varit ute en hel del. Vi har varit till Jyckebo så jag fick mina klor klippta. Verkligen jätte mysiga tjejer som jobbar där! Och sen var vi till moster Maria och hälsade på. Kusin Mikaela var också hemma så vi busade så klart 🙂 Vi var även på stan en sväng och flera stycken kom fram och talade om vad gullig jag var hi hi.

Matte och husse lämnade mig själv en stund sen när dom skulle hämta barnen på skolan men det gick jätte bra. Jag la mig i hallen, tittade lite ledset på dom men tänkte så här att jag vilar mig en stund så är dom snart hemma och vips så var dom det !  Annars har det varit en mysig dag med lek och mys. Nu ska jag lägga mig och sova så väntar en ny dag i morgon. Då ska vi ut och grilla korv om vädret är skapligt, dom har lovat snö i massor, jag älskar ju snö men tyvärr så gör ju inte dom andra det så mycket men vi får se vad som händer.

Förresten när vi var i djuraffären så fick jag lite påskgodis , ett litet oxben och ett ben som smakade bacon, mums!

Natti natti